Kutsun sind 12. oktoobril kell 10–12 Zoomi keskkonnas toimuvale infohommikule, kus Triin Killing räägib Green Key märgise teemal.
Kuidas muutuda klientide jaoks atraktiivsemaks, kulutada vähem ja teenida rohkem?
EXPEDIA 2021 uuring ütleb, et 60 protsenti turistidest on valmis kestliku teenuse eest rohkem maksma. Ernst@Youngi värske uuringu järgi nõuab 69 protsenti küsitlusele vastanutest, et tarbitav bränd või teenus teeks maailma paremaks. Rohepööre on tulnud, et jääda.
kghgkhghjghgh
elu on nii kaunis, et ma kukun ninali
Järgmisest aastast hakatakse Green Key märgist andma ka toidukohtadele. See tähendab, et ka toidukohtade eelistus hakkab sõltuma sellest, kas märgis on või ei ole. Green Key märgise kandjatel tekkib eelis, aga seda mitte vaid klientide seas. Green Key süsteem pakub võimalust vähendada teadlikult oma kulusid ja keskkonnale tekitatavat kahju, vähendamata sealjuures kliendikogemuse kvaliteeti.
Kõigil Eesti ettevõtetel on juba enne kriteeriumite lugemist neist umbes pooled täidetud, seega ei ole tegemist ilmvõimatu või raske taotlusprotsessiga.
Green Key märgis annab klientidele teada, et selle kandja mõtleb ja tegutseb keskkonnateadlikult ja kestlikult.
Milleks siis üldse märgisega tutvust teha ja seda endale taotlema hakata?
Green Key märgis annab klientidele teada, et selle kandja mõtleb ja tegutseb keskkonnateadlikult ja kestlikult.
Milleks siis üldse märgisega tutvust teha ja seda endale taotlema hakata?